
El II Congrés Català del Treball se celebrarà a Mataró
Del 1 al 3 de desembre, el TecnoCampus de Mataró serà l’escenari del II Congrés Català del Treball, impulsat per la Generalitat de Catalunya. Aquesta edició té com a propòsit fonamental fomentar un debat obert sobre l’impacte de les transformacions actuals i futures en el sistema productiu, amb especial atenció a la integració de la intel·ligència artificial al món laboral.
Signatura del conveni
Avui, l’alcalde de Mataró, David Bote, juntament amb el conseller d’Empresa i Treball, Miquel Sàmper, i el director general de la Fundació TecnoCampus, Josep Lluís Checa, han signat un conveni de col·laboració per a l’organització d’aquest esdeveniment.
Un nou pacte social
Amb el lema “Un nou pacte social per integrar la intel·ligència artificial al món del treball”, la trobada pretén analitzar la necessitat d’un compromís col·lectiu davant els reptes que planteja la digitalització i la transició ecològica. Així mateix, l’Ajuntament de Mataró busca posicionar el municipi com a líder en polítiques laborals.
A més, el Congrés inclourà un programa social complementari enfocat a la societat, amb la col·laboració del TecnoCampus, que destaca per les seves activitats acadèmiques i de recerca en relació amb l’economia social i el treball.
