Mataró celebra el començament de la tercera etapa de La Volta Ciclista Femenina

El passat diumenge, Mataró va ser l’escenari d’un emocionant esdeveniment, ja que centenars de persones es van reunir al Camí de la Geganta per gaudir de l’inici de la tercera etapa de La Volta Ciclista a Catalunya femenina, en un dia marcat per les altes temperatures. A partir de les 9:45 h, el públic va comencar a anhelar el moment de la sortida, que va començar amb el control de firmes al recinte firal del Parc Central.

Les autoritats, entre les quals es trobaven l’alcalde de Mataró, David Bote, la consellera d’Interior, Núria Parlon, i el president de la Volta, Rubèn Peris, van tallar la cinta que marcava l’inici oficial d’aquesta etapa. Les ciclistes van començar la cursa en un tram neutralitzat que va recórrer diversos punts de la ciutat abans d’emprendre una ruta de 111,4 quilòmetres amb destinació final a Barcelona.

En aquesta edició, Paula Blasi (UAE Team ADQ) es va coronar com a campiona final, destacant al costat de la legendària Marianne Vos (Team Visma-Lease a Bike), que va obtenir la victòria a la etapa final. Aquesta competició representa no només una projecció esportiva per a Mataró, sinó també una oportunitat de dinamització econòmica i social, reforçant el seu paper com a seu d’esdeveniments esportius de primer nivell.